Malarstwo inspirowane emocjami oraz kwintesencją danej chwili – TEJ chwili. To uchwycenie „momentu decydującego” na płótnie (bressonowskiego „decydującego momentu”).
Niezwykle ekspresyjne, malowane z dużym rozmachem. Stworzone w toku dynamicznego aktu twórczego (action-paintingu), podczas którego artystka rozkłada płótna na podłodze, wyciska farby bezpośrednio z tub na przygotowaną płaszczyznę malarską i w ekspresyjny sposób rozbryzguje je po powierzchni obrazu w nieskrępowanym i spontanicznym geście. Żywiołowy proces tworzenia prac bezpośrednio wpływa na lekkość i swobodę przedstawienia, a spontaniczne gesty przekształcają się w niejednorodne, spójne plamy koloru [Zofia Rojek – historyczna sztuki].
Malarstwo zdecydowane, pewne, obfitujące w spontaniczne i czytelnie zaznaczone pociągnięcia pędzla. Opiera się na wyrazistej strukturze, modelowanej przez głęboką, zróżnicowaną fakturę farby nakładanej na płótno. Ta harmonijna i kontrastowa gra przenikających się plam barwnych o nieregularnych kształtach nadaje obrazom głębi, wielowarstwowości wątków i tematów.
To na wskroś szczere malarstwo jest zapisem moich emocji, a jednocześnie tworzy magiczny świat odczuć wchłaniający widza w kompozycję. Jest kwintesencją danej chwili – TEJ chwili. To uchwycenie „momentu decydującego” na płótnie (bressonowskiego „decydującego momentu”).
Obrazy stanowią jaskrawy przejaw mojej fascynacji twórczością Jackson Pollocka. Prace zdradzają też wpływy twórczości Wojciecha Fangora (przejawia się zarówno w doborze ostrego koloru, jak i samego motywu), Victora Vasarely’ego czy Georgesa Mathieu.